Co się dzieje w branży TAXI w Krakowie?

Co_się_dzieje_w_branży_TAXI_w_Krakowie_Barbakan_iTAXI_Krakson_Kraków_taksówki_taksówka

Pierwsza najmocniejsza informacja to ta, że Barbakan się sprzedał iTAXI. Ja mogę tylko spekulować, a prawdę zna on. Czy znudziło mu się prowadzenie korporacji niczym Winiemu wytwórni, czy nie miał już siły walczyć z Uber’em i Uber’o podobnymi? Nie miał już hajsu? Własnych zleceń (na te klasyczne numery tel. to nie da się dodzwonić – tak słyszałem)? Czy brak kierowców? Młodzi jakoś nie garną się do starszych korporacji. No pewno cieżko odnaleść się im pośród stetryczałych zgryźlików. Zresztą to całkiem normalne zjawisko, że osoby bliskiem wiekiem się przyciągają. Następuje zmiana warty. W każdym razie raz jeszcze. Poddał się. Sprzedał się. Sprzedał dorobek swego życia. Firmę. W wątpliwość stawiam firmę iTAXI, która zajmuję się kupowaniem innych firm. Uważam to za dość nie szczytne, wręcz haniebne, bo podkupili już bardzo dużo firm. Czy nastanie czas kiedy zamiast piętnować Uber-Bolty, taksówkarze zaczną piętnować monopolistę iTAXI, który chce wchłonąć wszystkich. Kto go finansuję? Czy nie będzie już miejsca na “rodzinną” korporacje TAXI na X samochodów, która ma “swoich” klientów i kropka?

Nie możesz mnie pokonać to stań po mojej stronie.

Wraz z nowymi przepisami, będziemy mogli stawać na słupku (jako, że jesteśmy licencjonowanymi taksówkarzami), postoju TAXI. Już teraz dostaję informacje z firmy, żę OG TAXI twierdzi, że będzie nas przepędzać i piętnować. No to chodziło o licencje, czy miejscówkę? Najprędzej o pieniądze. W każdym razie TAXI, które znam jest bardziej szlachetne od TAXI z grodu Kraka. Będę ich tu musiał nauczyć szacunku. Szacunku do samego siebie.

iCar zdaję się ma się dobrze. Choć pewnie mógłby mieć więcej kierowców, których nie ma. bo też słyszałem, że cieżko się dodzwonić. No proszę cię. Kto chce jeździć oklejonym autem: NAJTAŃSZA TAKSÓWKA W MIEŚCIE, brak taryfy nocnej, świątecznej. Ba, może za darmo. Proszę Cię. A weź…

Nie masz stylu.

EKO TAXI zdaję się ma się całkiem dobrze, ale nie jest chyba taka EKO, bo jakoś nawet z hybrydami u nich słabo. Poza tym, że mają niską opłatę za kursy to czy mają te kursy? Coś tam mają. Jest to pewna z nielicznych korporacji, która poza iCarem się wbiła w Kraków, bo słyszałem, że było jeszcze ich trochę, które się otwierały i zamykały. Poza tym słyszałem, że kierowcy EKO, są bardzo dobrzy we wciąganiu proszków jednocześnie prowadząc samochód, ale to nie potwierdzone info…

 

 

Share
This